Stop think you are the best.. We are all best to be ourselves.

Godmorgon alla! Vaknade i för sig för 2 timmar sen, men det finns ju folk som inte gör de xd I alla fall, Rolle är och köper något som jag inte får veta -.- & just nu är jag ensam hemma. Tänkte bara snabbt uppdatera er hur mitt påsklov kommer se ut ;)
Måndag; Då åker jag till malmö & shoppar med min mamma, blir väll converse,skinnjacka shorts & någon tröja.
Tisdag; Sticker jag till tandläkaren & sen någon kompis eller så.
Onsdag; Kommer Jenni till trelle och då sticker väll vi & käkar nånstans, sen sover hon kanske över hos mig (:
Torsdag; Hon åker hem & jag packar till fredag.
Fredag; Tar bussen till malmö igen och sticker till stan med brosans tjej och sen sover jag hos dem i deras lägenhet.
Lördag; Sticker hem till trelleborg, sen på kvällen kommer min barndoms kompis till oss med henne familj och äter middag.
Söndag: Sticker till pappa kanske, eller bara tar det lugnt.
Måndag; Gör något med mamma kanske.

JA, det var mitt påsklov ;) Mer uppdatering snart! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0